سينا زعيم‌زاده عضو شوراي مركزي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به مناظره تلويزيوني موسوي و رضايي كه شب گذشته از شبكه سوم سيما پخش مي‌شد، اظهار داشت: يكي از سوالاتي كه در ذهن دانشجويان و اقشار مردم جامعه مطرح است، علت برگزاري جلسه‌اي ميان رضايي و موسوي پيش از برگزاري اين مناظره بود كه اخبار آن از طريق برخي منابع خبري منتشر شد.
وي با بيان اينكه نكته مسلم آن است كه هر سه نفر موسوي، رضايي و كروبي با يكديگر متحد بوده و در مقابل احمدي‌نژاد قرار دارند، تصريح كرد: هر كسي كه مناظره شب گذشته را ديده باشد، متوجه مي‌شود كه محسن رضايي سعي كرد در اين مناظره بيشتر نقش يك مجري را براي موسوي بازي كرده و از وي برنامه‌هايش را سوال كند تا موسوي با پاسخ به آنها تاحدودي جو شكست بسيار سنگين خود از احمدي‌نژاد را كاهش دهد، اما در عين حال شاهد بوديم كه موسوي در مقابل رضايي هم شكست خورد.
اين عضو شوراي مركزي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل با اشاره به پرسش‌هاي رضايي از موسوي درباره اصل 44 قانون اساسي، خاطرنشان كرد: موسوي با پاسخ‌هاي جسته و گريخته و تعجب‌برانگيز خود نشان داد كه به هيچ وجه بر مسائل اقتصادي كشور اشراف ندارد.
زعيم‌زاده تأكيد كرد: موسوي نشان داد كه تنها براي نقد و تخريب دولت نهم و شخص احمدي‌نژاد، پا به عرصه انتخابات گذاشته و هيچگونه برنامه‌اي براي اداره كشور ندارد.
وي در پايان افزود:مناظره ديشب نشان داد كه اگر بخواهيم يك رتبه‌بندي داشته باشيم، بايد نام آقاي موسوي را در قعر جدول كانديداها بنويسيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا